Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.10.2010 03:33 - С много нежност ...
Автор: arisa Категория: Лични дневници   
Прочетен: 844 Коментари: 0 Гласове:
5



Ти,раздели ме по малко от себе си,
Вярваш,че можем,нали?
И света да обърнем под себе си...
Ти разпиля всички дни по небето ми.
Вярваш,че можем,нали?
И света да обърнем под себе си...
Аз зная,че можем.
Знаеш и ти,че е възможно,както преди...
Зная,че можем...
Ти преобърна света ми за миг.
Ти и аз сме едно.Разбери!

Аз вярвам в тебе само,в мене само,в двама ни.
Ти,ти и аз сме едно не дели,
Нито миг,нито свят ни дели.
Аз вярвам в тебе само,в мене само,в двама ни.
Ти,раздели ме по малко от себе си
Вярваш,че можем,нали?
И света да обърнем под себе си... Себе си...
Ти разпиля всички дни по небето ми.
Вярваш,че можем,нали?
И страха да превърнем в нежни дни.
Зная,че можем...Вярваш ли ти,

че е възможно,както преди?...
Зная,че можем...
Ти преобърна света ми за миг.
Ти и аз сме едно.Разбери!
Аз вярвам в тебе само,в мене само,в двама ни.
В тебе само,в мене само,в двама ни...
Ти,ти и аз сме едно не дели,
Нито миг,нито свят ни дели.
Аз вярвам в тебе само,в мене само,в двама ни.
Ти преобърна света ми за миг.
Ти и аз сме едно.Разбери!
Аз вярвам в тебе само,в мене само,в двама ни.
Ти преобърна света ми за миг.
Ти и аз сме едно.Разбери!
Аз вярвам в тебе само,в мене само,в двама ни.


П.П.
Мисля, че женският вокал е това, което толкова ме влече в песента :)



Тагове:   нежност,   Много,


Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: arisa
Категория: Поезия
Прочетен: 57878
Постинги: 45
Коментари: 36
Гласове: 184
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930